onsdag 8 augusti 2007

I väntan på.....

heloo

efter helgen skriver jag i bloggen igen, lite hoppigt med mina inlägg men icke är jag svikare.
Jag hade en härlig helg i Jönköping. Det har blivit många timmar av tågåkande den veckan. Efter min tur på skid car-halkövning, tänkte jag för mig själv; jag drar till Ellie, det är inte långt härifrån. Vi hann med middag och en snabbfika innan jag var tvungen att bege mig hemåt.
Denna helg gick vi ut både fredag och lördag. På lördagen hängde den sköna Tobbe med. Trots att han enligt egen utsago inte brukar ragga ute så stack han iväg efter tjejer.
Jag tror att jag drack hela tiden.... till lunch, middag, på kvällen u name it. Jag som brukar kallas för en smuttare, drack mina drinkar på rekordtid.
Anyway en ny vecka! Som vanligt, skickade jag massa jobbansökningar och gjorde en extra ansträngning och ringde runt.
Positiva svar från en nisse, men återstår det att se.
Den här helgen blir inte lika fun, i den bemärkelsen... en hel del jobb! Undrar om grabbarna är lika villiga att köra race och spela kort.
Nånting kul måste man hitta på mellan pauserna.
Onsdag kväll och mycket att göra tills på fredag. Jag försöker lära mig att gå och lägga mig tidigt.
Ikväll för bli försök nummer.......... 500000
gotta go! ses

Inga kommentarer: