torsdag 2 augusti 2007

No worry

Inga bekymmer!

Jag känner mig på G! Jag har sökt massor med jobb den senaste veckan och jag tror och hoppas att någon hör av sig. Vem som helst egentligen! Alla jobb såg toppen ut och nått som jag definitivt hade trivts med.
Äntligen känner jag inte oro, i grund och botten vet jag att allting har sin tid och min tid kommer.... snart! Jag vet att lyckodagen kommer då pusselbitarna har fallit på plats, något jag längtar efter. Tills dess håller jag igång med annat pyssel.
Kära Blomovic har redan fått ett jobb, grattis till dig du förtjänar det!
För mig gäller det nu bara att plugga på så att allt är klart så fort som möjligt. T o m det stackars kortet som tillåter mig att köra som en dåre ute på gatorna.
Anyway dear moma har stuckit till Polen i två veckor. Jag och syrran springer mellan våra projekt och försöker hålla ordning och reda i hemmet.
Jodååå så att...
Näehee här kan man inte sitta och häcka! Back to business!
So long

Inga kommentarer: