onsdag 15 augusti 2007

Vidare och vidare

nämen heeeej

här är jag igen! I regninga Växjö försöker jag fördela tiden mellan jobb och studier. Mycket mycket att göra. Imorrn kommer mommy hem efter sin vandringstrip. Hoppas att hon har haft skoj, barnen har klarat sig fint även om middagen inte alltid innehöll sallad.
Snart är 25 fyllda precis vid porten och det känns helt okej. Visst trodde jag för ett par år sen att jag skulle hinna med mer men studietiden blev lång. Under helgen får jag besök av mina älsklingar, det ska bli skoj att hitta på saker, vad som än kommer på tanken.
Andra släktingar flydde sin kos undan juggehettan och är redan hemma, en hel vecka före planering.
Jag sitter här och vet inte om jag ska deppa över vädret som inte bjuder på sol eller för att det fortfarande går trögt på jobbfronten....
Många tårar har spillt de senaste månaderna men jag håller modet uppe.
Kusinen som nu innehar två bilar har lovat mig en av dom, tyvärr inte den nya haha! Så jag skyndar med körkortet så att jag kan sätta mig i lilla volvon och tuta och köra som en dåre. Jag ska nog döpa den "första" vännen, min alldeles egna. Nu håller vi tummarna!

Inga kommentarer: