tisdag 26 juni 2007

I den regniga staden...

Yess vad händer här? Regnar som vanligt!
Igår jobbade jag igen och ramlade först från trucken.... de är så ryckiga att man får passa sig.
Tack och lov slapp jag den dryga arbetsledaren från förra helgen så jag fick hjälp med alla frågor.
Anyway idag är jag nervös... mycket nervös. Imorrn ska jag skriva teoriprov, nu hoppas jag bara att det ska gå bra och ett godkänt... Efter det måste jag rusa hem för att cykla iväg till jobbet. Ännu ett pass med Ica gänget!



Ofta kommer jag på att tänka på alla de hyss som min lilla kompis har för sig. Kompis som vi brukar kalla är Teresa. Historien bakom detta är när hon föddes var det nog lite ovant för hennes pappa att ha ett barn så han kallade henne för kompis i början och så fortsatte det hela.

Kompisen har gett mig så mycket glädje. Vi har under dessa två år haft riktigt roligt, vi är inte bara kusiner utan verkligen kompisar. Jag förvånas varje gång över hennes intelligens vid så ringa ålder. Man tänker mycket på att man ska vara ett stöd och ta hand om barnen och ge dom ett bra liv men man upptäcker hur mycket de ger tillbaka. Jag hoppas att du har det bra var du än är och för oss alla önskar jag många fina år framöver. Voli te Nena.

Inga kommentarer: