söndag 24 juni 2007

Oväntad midsommar!

Medans jag håller på och kokar i värmen som en 2 pound chicken kom jag att tänka på midsommar. Yess den helgen som precis är/har varit. Jag har sällan firat midsommar på något speciellt vis. Här hemma har man inte riktigt tagit an den traditonen. Det regnade hela dan och det var skönt. Min kusin var hemma hos "oss" och vi kollade på nått crap på tv och snackade mest gojja. Nu tar vi och åker en sväng i min nya ride säger han och såklart blev jag nyfiken på det nya åket! Vi hann inte långt innan jag slängde fram idén att han borde åka med mig till Kalmar nästa vecka. Vi kan väl åka nu säger han! Ett snabbt telefonsamtal och vi var var på väg till Kalmar. Spontant, det gillar jag! Vi hälsade på de andra från klanen och jag fick t om i mig lite vin. Tyvärr ingen dans runt stången men hey man kan inte få allt!
Imorrgon är det dags att susa genom hallen med truckisen. Skön måndag hoppas jag!

Inga kommentarer: