tisdag 24 juli 2007

Driving aid

Hej hej

Imorrn hoppar jag in en gammal kär vän. Va? ja alltså en bil, mycket kärt för mig att cruisa även om det inte är officiellt än. Nästa måndag drar jag iväg på halkbana och hoppas på det bästa, med andra ord... inte krocka med träd och inte välta.
Yeah! Mycket på gång nu, en C uppsats att skriva, inte så "lätt" som man trodde, eller jah det visste jag väl men man tror att man har allting klart för sig tills man börjar bläddra i böckerna.Det är alltid så mycket mer.
Jobbsökandet fortsätter.... vart jag än vänder mig önskar alla lycka till och tro mig när jag säger att det behövs. Men ändå tar jag det med en klackspark, ingen panik än, det är mycket annat som ska fixas.
Just nu känner jag mig lite rastlös och har ingen aning om vad jag ska skriva mer! Mer info soon!

Inga kommentarer: